سمینار معلوماتی دوروزه، محور آشنا‌سازی محصلان به محیط آکادمیک در سالون کنفرانس‌های مؤسسه تحصیلات عالی غور، تدویر یافت.

ghru_admin
یکشنبه ۱۴۰۲/۹/۱۹ - ۴:۲
image

سمینار معلوماتی دوروزه، محور آشنا‌سازی محصلان به محیط آکادمیک در سالون کنفرانس‌های مؤسسه تحصیلات عالی غور، تدویر یافت.

۱۹قوس۱۴۰۲

این برنامه که از سوی معاونیت امور محصلان موسسه تحصیلات عالی غور، راه اندازی گردیده بود، با حضور داشت شیخ عبدالعلی لبیب رئیس این موسسه، با آیات کلام الله مجید آغاز یافت.

سپس محترم پوهنیار استاد عبدالرووف فیاض معاون امور محصلان راه‌یابی محصلین تازه وارد را تبریک عرض نموده و پیرامون اهمیت وقت، استفاده درست از فرصت جوانی و دستیابی به اندوخته‌ها و داده‌های علمی صحبت نموده افزودند: شما محصلین عزیز که با راه‌یافتن به پوهنتون در یک مقطع پربار‌ وارزشمندی علمی قرار گرفته اید، کوشش و تلاش پیوسته‌ی شما این باشد، که از این فرصت دست داشته و مقطع گران‌بها برای رشد و شکوفایی اندیشه و فکر تان بیشترین استفاده را ببرید. همچنین توقع می‌رود در کنار آن، استفاده درست از امکانات موسسه، رعایت نظم و انظباط، احترام متقابل با اساتید، مسئولین و تمام بخش‌های علمی / اداری موسسه، با کمال اخلاص و تواضع رعایت شود.

در ادامه توسط دوتن از مسئولین اداری، برای محصلین تازه وارد و جدید الشمول؛ چگونگی آشنایی با محیط اکادمیک، تشریح سیستم کردت، توضیح روند اداری و فورمه‌جات،آموزش داده شد.

محصلین اشتراک کننده از این برنامه اظهار خرسندی نموده و آن‌ را در امر آشناسازی محصلین به محیط اکادمیک مفید خواندند.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۵ - ۲:۳
Background image

مناسبت افتتاح کورس آموزشی زبان های ملی و بین المللی در سالون کنفرانس های موسسه تحصیلات عالی غور

قبل از ظهر امروز محفل شکوهمندی بمناسبت افتتاح کورس آموزشی زبان‌های ملی و بین‌المللی در سالون کنفرانس‌ های مؤسسه تحصیلات عالی غور، با حضورداشت شیخ عبدالعلی لبیب رئیس موسسه، معاونین امور. . .

یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۹ - ۲۳:۵۵
Background image

تفاهم‌نامه همکاری بین ریاست تعلیم و تربیه مؤسسه تحصیلات عالی غور و ریاست اطلاعات و فرهنگ

تفاهم‌نامه همکاری بین ریاست تعلیم و تربیه مؤسسه تحصیلات عالی غور و ریاست اطلاعات و فرهنگ، توسط پوهنمل استاد جمعه خان پژمان رئیس پوهنځی تعلیم و تربیه  و محترم مولوی عبدالحی زعیم  رئیس. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
Background image

تفاهم‌نامه همکاری بین ریاست پوهنځی شرعیات مؤسسه تحصیلات عالی غور و  ریاست امر بالمعروف و نهی عن المنکر و سمع شکایات ولایت غور

تفاهم‌نامه همکاری بین ریاست پوهنځی شرعیات مؤسسه تحصیلات عالی غور و  ریاست امر بالمعروف و نهی عن المنکر و سمع شکایات ولایت غور توسط محترم مفتی شفیق احمد تیموری رئیس پوهنځی شرعیات و محترم. . .

BACK TO NEWS

User account menu