کنفرانس علمی فرهنگ شهر نشینی از جانب ریاست شاروالی با تشریک مساعی مؤسسه تحصیلات عالی غور راه اندازی گردید.

ghru_admin
شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ - ۰:۳۵
image

کنفرانس علمی فرهنگ شهر نشینی از جانب ریاست شاروالی با تشریک مساعی مؤسسه تحصیلات عالی غور راه اندازی گردید. ۲۰ جدی ۱۴۰۲ این کنفرانس علمی که بعد از ظهر امروز در سالون کنفرانس‌های ریاست شاروالی برگزار گردید، محترم ملا احمد شاه دین دوست والی غور، شیخ عبدالعلی لبیب رئیس موسسه تحصیلات عالی، مولوی امین الله شریفی شاروال فیروزکوه، مسئولین ادارات، علماء، مجاهدین، و کلای گذر و عده‌ی زیادی از شهروندان فیروز کوه حضور داشتند. والی غور در این کنفرانس پیرامون چالش‌های فرهنگ شهر نشینی صحبت نموده افرودند : مشکلات و چالش‌های شهر نشینی امروز در سطح ولایت بخصوص شهر فیروزکوه زیاد شده است، در این اواخر حادثات ترافیکی جان زیادی از هموطنان ما را گرفته و علت آن هم اکثرا به عدم آگاهی از فرهنگ شهر نشینی و رعایت نکردن قوانین ترافیکی بر می گردد. شیخ عبدالعلی لبیب رئیس موسسه تحصیلات عالی غور نخست از موثریت همکاری‌ها و هما هنگی دوامدار ریاست شاروالی و مؤسسه تحصیلات عالی در طی دوسال گذشته یاد آوری نموده و این بذل همکاری و تشریک مساعی را در امر ارائه خدمات موثر برای شهروندان ارزشمند خواندند. درادامه پیرامون ارزش و جایگاه فرهنگ شهرنیشنی صحبت نموده گفتند: فرهنگ شهرنیشنی بایستی همگام با سرعت زمان بوده و بتواند خودش را با تغییرات زمانی و مکانی وفق دهد و طرح‌های که ایجاد می‌شود لازم است در شهر و دیاری که ما زیست مینمائیم با بررسی تمام جوانب آن قابل تطبیق بوده و در جهت رفع مشکلات فرهنگ شهرنیشنی کمک نماید. در همین حال الحاج مولوی امین الله شریفی شاروال فیروزکوه، الحاج مولوی رحمت الله امانی رئیس آب‌یاری نیز روی فرهنگ شهر نشینی صحبت نموده و از تمام شهروندان خواستند، تا در خصوص رعایت فرهنگ شهر نشینی تلاش ورزیده و در جهت زدودن مشکلات ناشی از کمبودآگاهی فرهنگ شهرنیشنی سهم فعال داشته باشند. و همچنان در این کنفرانس طرح های علمی و تحقیقاتی در خصوص فرهنگ شهر نشینی، که از جانب مسئولین علمی موسسه تحصیلات عالی ترتیب گردیده بود، برای اشتراک کننده‌گان ارائه گردید. قابل ذکر است که در اخیر برنامه، ریاست های پوهنځی تعلیم و تربیه، شرعیات و زراعت مؤسسه تحصیلات عالی غور به خاطر پژوهش‌های طرح فرهنگ شهرنیشنی، از طرف ریاست شاروالی مورد تقدیر قرار گرفتند.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۱۲/۲۸ - ۲۳:۴۹
Background image

تفاهم‌نامه همکاری بین ریاست پوهنځی شرعیات مؤسسه تحصیلات عالی غور و  ریاست امر بالمعروف و نهی عن المنکر و سمع شکایات ولایت غور

تفاهم‌نامه همکاری بین ریاست پوهنځی شرعیات مؤسسه تحصیلات عالی غور و  ریاست امر بالمعروف و نهی عن المنکر و سمع شکایات ولایت غور توسط محترم مفتی شفیق احمد تیموری رئیس پوهنځی شرعیات و محترم. . .

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - ۴:۵۴
Background image

کنفرانس (علمی تحکیم اخوت اسلامی در محیط اکادمیک)

کنفرانس (علمی تحکیم اخوت اسلامی در محیط اکادمیک) با حضور معاونین امورعلمی، امور محصلان، کارمندان علمی و اداری موسسه تحصیلات عالی غور و به اشتراک جمع کثیری از محصلان، در سالون کنفرانس. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ - ۲۳:۵۲
Background image

آمریت تحقیق و مجله علمی مؤسسه تحصیلات عالی غور، سمینار علمی را به هدف آموزش نرم افزارspss

آمریت تحقیق و مجله علمی مؤسسه تحصیلات عالی غور، سمینار علمی را به هدف آموزش نرم افزار spss را برای اساتید و کارمندان این اداره به مدت یک روز راه اندازی نمود.
و همچنین در ادامه‌ی این. . .

BACK TO NEWS

User account menu