سمینار آگاهی دهی برای محصلان مؤسسه تحصیلات عالی غور

ghru_admin
سه‌شنبه ۱۴۰۳/۳/۸ - ۰:۲۹

سمینار آگاهی دهی برای محصلان مؤسسه تحصیلات عالی غور مورخ ۱۴۰۳/۳/۷ مطابق ۱۴۴۵/۱۱/۱۹ سمینار آگاهی دهی برای محصلان مؤسسه تحصیلات عالی غور پیرامون «پلان استراتژیک و معیار های تضمین کیفیت » که از طرف معاونت امور محصلان راه اندازی شده بود، در دو تایم قبل از ظهر و بعد از ظهر بر گذار شد، بخش اول این برنامه که شامل تایم قبل از ظهر بود باتلاوت آیات کلام الله مجید آغاز شد، و در ادامه معاون امورعلمی موسسه پیرامون پلان استراتژیک موسسه و موارد مربوط به این بخش توضیحات لازم را برای محصلان ارایه نمودند، و به تعقیب شأن آمر تضمین کیفیت موسسه در راستای معیارهای تضمین کیفیت که مربوط به محصلان می شد بحث های جالب را ایراد فرمودند، بخش دوم برنامه که شامل تایم بعد از ظهر بود همچنان برنامه باتلاوت آیات قرآن کریم آغاز شد، و آمر تضمین کیفیت پیرامون بحث محوله شان صحبت نمودند، وبه تعقیب شأن معاون امور علمی موسسه پیرامون بحث خود صحبت نمودند، ودراخیر نظرات و پیشنهادات محصلان نیز گرفته شد، و جلسه با دعایه خیر ختم گردید.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۳ - ۰:۴۱
Background image

تدویر نهمین دور جشن فراغت فارغان مؤسسه تحصیلات عالی غور

تدویر نهمین دور جشن فراغت فارغان مؤسسه تحصیلات عالی غور

الیوم چهار شنبه مؤرخ اول سنبله ۱۴۰۳ ه ش جشن فراغت ۳۲۱ تن از محصلان مؤسسه تحصیلات عالی غور در سالون کنفرانس‌های این ولایت برگزار. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۳۰ - ۴:۳۰
Background image

قابل توجه داوطلبان ظرفیت دوم!

قابل توجه داوطلبان ظرفیت دوم!

آنعده داوطلبان که در نتایج امتحان کانکور عمومی، متفرقه و مدارس دینی ١٤٠٣ واجد شرایط به جذب مؤسسات تحصیلات عالی خصوصی شناخته شده اند، می توانند از طریق. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۵/۳۰ - ۳:۴۵
Background image

سمینار سه روزه علمی و اصلاحی برای اســتادان مؤسسه تحصیلات عــالی غـور

قبل از ظهر امروز سمینار سه روزه علمی و اصلاحی برای اســتادان مؤسسه تحصیلات عــالی غـور با حضورداشت شیخ عبدالعلی لبیب رئیس مؤسسه، رئیس امر بالمعروف، معاونین امــورعلمی ، امور محصلان و. . .

BACK TO NEWS

User account menu